Leergang |
Build your Corporate Story

Communifesteren kun je leren

Transitie, verandering en positionering. Elke dag ben je bezig met een van deze complexe processen.

Onze methodiek gaat je hierbij helpen. Hiermee creëer je samen met andere betrokkenen een beeld over de gewenste toekomst en bouw je een sterke Corporate Story die mensen meeneemt en in beweging brengt. 

Dit is jouw kans om je onze methodiek eigen te maken en te leren communifesteren. Logisch resultaat: succesvolle transities, projecten en veranderingen. Dat moet jou als communicatieadviseur, projectleider of zelfstandig ondernemer als muziek in de oren klinken. Toch?

“We zien dat de uitdagingen zo groot zijn, dat we anderen graag leren hoe zij zelf vorm en inhoud geven aan de begeleiding van veranderprocessen. Met name als het gaat om de verbindende rol van communicatie.”

– Fridy Duterloo –

Herkenbaar?

  • Je bent communicatieadviseur, projectleider of ondernemer;
  • Je bent verantwoordelijk voor communicatie rondom je bedrijf, projectcommunicatie of verandercommunicatie;
  • Je gelooft in de kracht van communicatie.

maar…….

  • Je vindt het lastig om ‘even een communicatieplan of -paragraaf te schrijven’ voor de beoogde verandering
  • Je moet ook zorgen voor draagvlak binnen en buiten je organisatie
  • Er is eigenlijk geen tijd, je bord ligt al zo vol…

Dat kan anders! Wij leren je de kunst van het communifesteren. Letterlijk beter leren communiceren.

COMMUNIFESTEREN

Het Hart voor Verhalen werkwoord waarin al onze expertise op het gebied van communicatie, projectleiding, verandermanagement en imagineering samenkomt.

Aan de slag

Hoe dan? De Timetable

De krachtige combinatie van online en fysieke momenten zorgt voor succes op korte termijn. Terwijl je het programma doorloopt met een groep werk je aan je een eigen vraagstuk. Je leert daarmee van elkaar én past het geleerde direct toe in je eigen praktijk.

Mei

Woensdag 10 mei

_____

Voorpret

Je ontvangt alle benodigde informatie.

 

Dinsdag 23 mei

_____

LIVEDAG 1

9.00u – 17.00u

Hart voor Verhalen | Biezenmortel.

Juni

Dinsdag 6 juni

_____

Online Mastermind

9.30u – 11.30u

 

Dinsdag 27 juni

_____

LIVEDAG 2

9.30u – 21.00u

Hart voor Verhalen | Biezenmortel.
*Incl. diner

Juli

Vrijdag 7 juli

_____

Deadline day.

Afronding 1e praktijkopdracht

 

Zomerperiode

_____

Tijd voor bezinning.

Werk verder aan je huiswerk en/of plan een moment in met je mastermind groepje.

Augustus

Zomerperiode

_____

Tijd voor bezinning.

Werk verder aan je huiswerk en/of plan een moment in met je mastermind groepje.

 

Zomerperiode

_____

Tijd voor bezinning.

Werk verder aan je huiswerk en/of plan een moment in met je mastermind groepje.

September

4-8 september

_____

Progressie call

1u – zelf in te plannen.

 

Vrijdag 29 september

_____

Deadline day.

Afronding 2e praktijkopdracht

Oktober

Woensdag 11 oktober

_____

Online Mastermind

Afronding 1e praktijkopdracht

 

Dinsdag 24 oktober

_____

LIVEDAG 3

9.00u – 17.00u

Hart voor Verhalen | Biezenmortel.

COMMUNIFESTEREN
Je gedroomde toekomst manifesteren door sterke
en actiegerichte communicatie.

Wat maakt dit programma uniek?

  • Je leert samen met een groep van gelijkgestemden;
  • Je gaat direct aan de slag met je eigen praktijkvraagstuk;
  • Fysieke en online momenten wisselen elkaar af;
  • Persoonlijke begeleiding van een van de drie Hart voor Verhalen-experts;
  • Onze te gekke interactieve trainingsstijl.
Corporate story training hulp

Leergang

Build your Corporate Story

2495

  • 3 bijzondere compleet verzorgde live-dagen
  • 2 online mastermind momenten
  • 1 progressie call
  • 1 heerlijk diner
  • Een (digitaal) inspirerend werkboek
  • Lijst met boekentips
Resultaat?
  • Je kunt communifesteren. Zo maak je dromen waar.
  • Je weet hoe je regie pakt en krijgt mensen keer op keer in beweging.
  • Je weet hoe je als professional impact maakt.
  • Je hebt jezelf stevig gepositioneerd binnen je organisatie of markt. Personal branding is key.
  • Je schrijft moeiteloos een corporate story, veranderverhaal, bedrijfsverhaal of brand story dat raakt in hoofd en hart.
  • Je hebt een gigantisch zelfvertrouwen en nieuwe energie om impact te maken.
  • Je netwerk is groter en relevanter geworden.

 Doe je mee?

 

Moet je je leidingevende nog overtuigen?

 

Wil je meer informatie?