Corporate Story Positionering

Van onbekend en onbemind naar stevige positie met juiste profilering

Wil jouw organisatie of bedrijf zich steviger profileren? En heb je hulp nodig bij het over de bühne brengen van het bedrijfsverhaal? Of sta je voor een flinke (verander)uitdaging? En heb je een verhaal nodig wat mensen in beweging brengt? Vertrouw op onze bewezen effectieve methodiek en creëer daarmee verhalen die raken in hoofd en hart. En zorg tegelijkertijd voor daadkracht en nieuwe energie.

Een goede corporate story overtuigt en raakt. Het brengt de juiste energie, daadkracht en focus.

Herkenbaar?

  • Jullie doen gave en goede dingen, maar hoe vertel je dat op de goede manier?
  • Er liggen volop kansen, maar hoe bereiken jullie de juiste mensen en realiseren jullie alle ambities?
  • Jullie willen ook groeien, leren en ontwikkelen. Er is nog een wereld te winnen!

Tijd voor actie! Tijd voor de magische methodiek van Hart voor Verhalen!

Ja maar….

Hoe dan? De stappen

In het Corporate Story traject doorloop je onze methodiek in een periode van minimaal 8 weken. Daarbij ontzorgen wij je van A tot Z. Tijdens vier fysieke live-momenten gaan we met een kernteam uit jouw organisatie samen aan de slag. Zo halen we alle informatie op die nodig is, doorbreken we bestaande patronen en zorgen we voor een flinke dosis positieve energie en nieuwe inzichten. Tussentijds werken wij zaken uit en krijgen jullie waar nodig behapbare huiswerkopdrachten.

Voortraject

  1. Kennismaken
  2. Samenstellen en inspirerende communicatie met het kernteam

Live-moment 1 |

Met jou en minimaal drie van je collega’s of partners
  1. Groot Dromen |
    Wat alles mag, kan en lukt?
  2. Mijlpalen slaan |
    Hoe realiseren we deze grote droom?

Live-moment 2 |

Met jou en minimaal drie van je collega’s of partners
  1. Persona’s |
    In de huid van jouw doelgroep
  2. Netwerkanalyse |
    Wie kunnen helpen?

Live-moment 3 |

Met jou en minimaal drie van je collega’s of partners
  1. Ingrediënten voor het verhaal verzamelen

Live-moment 4 |

Met jou en minimaal drie van je collega’s of partners
  1. Feestelijke presentatie
  2. Check of we alle snaren raken
  3. Presentatie van de deel-je-verhaal-menukaart

Het bouwen van de Corporate Story levert veel op. Het draagt bij aan interne trots en verbinding. En… geeft opnieuw richting aan een gezonde toekomst.

Corporate Story

Positionering

  • Persoonlijk intakegesprek
  • Begeleiding bij samenstellen kernteam
  • Vier bijzondere compleet verzorgde live-momenten
  • De uitgewerkte grote droom
  • Een concreet actieplan
  • Een uitgewerkte corporate story
  • Een gigantische energieboost en hernieuwd zelfvertrouwen

Neem contact op voor meer informatie

Na het doorlopen van ons traject:

  • Hebben jullie een gezamenlijke grote droom;
  • Hebben jullie een verhaal wat raakt in hoofd en hart en als fundament dient voor een stevige profilering of verandering;
  • Voelen klanten en medewerkers opnieuw betrokkenheid en vertrouwen;
  • Zijn er nieuwe ideeën en oplossingen ontstaan voor schijnbaar onmogelijke uitdagingen;
  • Hebben jullie een actieplan om de wereld te veroveren;
  • Is de juiste beweging in gang gezet;
  • Barsten jullie van de nieuwe inspiratie, energie en ideeën om jezelf te onderscheiden én het verschil te maken;
  • Is er daadkracht en hernieuwd vertrouwen om aan de slag te gaan.

Maak kennis met…

Eline, Fridy & Maaike

Corporate story writing cursus